Opgelost door OXXIO: Verschrikkelijk dit

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 149984
Gebruiker
Sempje
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Er wordt gezegd dat ik een 'achterstand heb' en dat ik daardoor ben afgesloten. Dit klopt gewoon echt niet want ik heb teveel betaald. Het is zo oneerlijk. Ik heb zelfs nog contact gehad met DAS en zij zouden dit met oxxio bespreken.
Vanaf juni zit ik bij Oxxio, dit zijn tot december exact 6 maanden. Mijn maandtarief is €93,-6 maal €93 is in totaal: €558.Op 25 november (ruim twee maanden voor afsluiting) heb ik in totaal overgemaakt: €558,- ( te weten: 186 op 21-09 (nadat jullie zelf geld had teruggestort) 186 op 23-10 en 186 op 25-11).
Bovenstaande houdt in dat ik op 25-11 al teveel had betaald, en zelfs toen heb ik (na een mailtje waarin werd verteld dat ik nog 40 euro moest betalen) op 22-12 nog €123,- overgemaakt!Op 5 januari heeft Oxxio €170,- naar mij overgemaakt. Wat ook heel vreemd was. Gezien het feit dat er gesteld wordt dat ik een achterstand had.
Nu kan ik door de klantenservice niet worden geholpen want: het kan niet. Dat is wat mij verteld wordt.

De oplossing

Ik wil gewoon weer aangesloten worden

2 reacties

  1. Auteur
    OXXIO
    Datum
    Goedemiddag.

    Ik heb zojuist op de klacht gereageerd via de website van klacht.nl
    Indien er nog vragen zijn verneem ik dat graag via die site.

    Met vriendelijke groet,
    Sebastiaan
    Medewerker Oxxio Webcare
  2. Auteur
    Sempje
    Datum
    Gelukkig helemaal goed gekomen, inclusief excuses en een passende regeling!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Sempje
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over OXXIO?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen