Opgelost door OXXIO: Verschrikkelijk dit

Sempje

Er wordt gezegd dat ik een 'achterstand heb' en dat ik daardoor ben afgesloten. Dit klopt gewoon echt niet want ik heb teveel betaald. Het is zo oneerlijk. Ik heb zelfs nog contact gehad met DAS en zij zouden dit met oxxio bespreken.
Vanaf juni zit ik bij Oxxio, dit zijn tot december exact 6 maanden. Mijn maandtarief is €93,-6 maal €93 is in totaal: €558.Op 25 november (ruim twee maanden voor afsluiting) heb ik in totaal overgemaakt: €558,- ( te weten: 186 op 21-09 (nadat jullie zelf geld had teruggestort) 186 op 23-10 en 186 op 25-11).
Bovenstaande houdt in dat ik op 25-11 al teveel had betaald, en zelfs toen heb ik (na een mailtje waarin werd verteld dat ik nog 40 euro moest betalen) op 22-12 nog €123,- overgemaakt!Op 5 januari heeft Oxxio €170,- naar mij overgemaakt. Wat ook heel vreemd was. Gezien het feit dat er gesteld wordt dat ik een achterstand had.
Nu kan ik door de klantenservice niet worden geholpen want: het kan niet. Dat is wat mij verteld wordt.

Ik wil gewoon weer aangesloten worden

OXXIO
    Goedemiddag.

Ik heb zojuist op de klacht gereageerd via de website van klacht.nl
    Indien er nog vragen zijn verneem ik dat graag via die site.

Sebastiaan
    Medewerker Oxxio Webcare
    Sempje
    Gelukkig helemaal goed gekomen, inclusief excuses en een passende regeling!

Sempje

Ook een klacht indienen over OXXIO?