Klacht OXXIO: Volgens contract hadden deze LosVast tarieven het eerste jaar gelijk moeten blijven
Details
Klacht
Onderstaand is een copy van een mail welke ik 12 dec 2022 heb ontvangen.Nu heb ik inmiddels het eindafschrift en de teveel betaalde kosten retour gestort gekregen. Wat overigens netjes is geregeld door OXXIO.
Helaas ben ik genoodzaakt om over te stappen naar een andere leverancier ivm de hoge tarieven.
Nu is het zo dat ik 7 januari elders mijn energie betrek, en ik vroeg mij of hoe onderstaand geregeld wordt aangezien ik geen klant meer ben bij Oxxio
Ik begrijp dat eind januari hier een antwoord op komt, maar geldt dit ook voor klanten die overgestapt zijn. Dat lijkt mij wel logisch overigens,en dan reist de vraag hoe ik hierover wordt geïnformeerd
Alvast dank voor de reactie
A vd Brink
----------------------------------------------------------------------------------------------------
In januari eindigde de looptijd van je vaste contract en ben je overgegaan op ons LosVast product. Dat is een contract voor onbepaalde tijd met variabele leveringstarieven. Volgens jouw contract hadden deze LosVast tarieven het eerste jaar gelijk moeten blijven, maar door een vergissing zijn er voor jou al eerder nieuwe tarieven ingegaan. Sorry, dit had niet mogen gebeuren. We gaan dit dan ook corrigeren.
Gewenste oplossing
Graag een antwoord op de inhoudelijke vraag- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.