Klacht OXXIO: voorschot

Klachtnummer
# 133446
Gebruiker
ismail
Datum
3 reacties

Details

De klacht

ik kwam per ongeluk achter dat de betaling van het voorschot niet klopt ,contact gehad met oxxio , ik krijg van de medewerker te horen dat fout van systeem is en ik moet de achter stand nog betalen ,dat vind niet eerlijk ,
ik heb een voorschot afgesproken als oxxio wil dat aanpassen moet ze met mijn gebeuren ,als oxxio over gaan naar nieuw systeem moet de klant de duper van worden.

De oplossing

oxxio haar verantwordlijkheid neemt en niet allen excuses aanbieden maar ook mee draaien voor de achterstand

3 reacties

  1. Auteur
    OXXIO
    Datum
    Geachte heer, mevrouw,

    Excuses voor het feit dat het zo gelopen is.Wel zijn wij van mening dat u uw eigen verbruik moet betalen, dit is u vandaag ook telefonisch medegedeeld.

    We zijn wij bereid om met u mee te denken in de vorm van een betalingsregeling, wanneer u dit niet in een keer kunt voldoen.

    Groet,

    Henk, Oxxio
  2. Auteur
    ismail
    Datum
    ik kan ook zegen excuses dat ik kan niet betalen .
    als jullie aan de gemakte afspraken houden en jullie werk goed doen was niets aan de hand .door jullie blunder zit ik nu in de problemen en het wordt van mij verwacht dat ik ga betalen ook nog voor een fout die ik niet gemakt heb . oxxio heeft gekozen voor een ander systeem of manier werken die moet ook zorgen dat goed werkt niet de klant .blijkbaar als fout gaat bij jullie moet de klant voor boeten .dat is toch belachelijk .
  3. Auteur
    OXXIO
    Datum
    Geachte heer, mevrouw,

    U heeft de afgelopen maanden minder betaald dan gebruikelijk inderdaad door een fout van ons. Helaas hebben wij en uzelf dat niet op tijd opgemerkt waardoor het goed mogelijks dat u straks moet bijbetalen.Uiteindelijk moet u uw verbruik betalen, zoals ik al heb aangegeven kunnen we in dit geval natuurlijk wel een betalingsregeling met u treffen.

    Groet,

    Henk

Ook een klacht indienen over OXXIO?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen