Klacht OXXIO: Vorderingen worden alsmaar verhoogd

Op 23 juli 2012 heb ik een betalingsregeling getroffen met Oxxio
voor de eindafrekening met een totaal bedrag van € 1.201,65.
In totaal is er 1002,52 betaald. Deel betaald aan Oxxio en deel aan DAS.
( op 2 september 2013 laatste betaling gedaan)

Nu is er een gerechtsdeurwaarder aan de deur geweest op 6 maart dit jaar
en de hoofdsom is 3.461,26 totaal. ( zaak is voor de kantonrechter) geweest.

Ik heb Oxxio gemaild en DAS en de gerechtsdeurwaarder.
Oxxio heeft een reactie gegeven dat ik bij de gerechtsdeurwaarder moet zijn.
Ik heb nu een pakket met informatie van de gerechtsdeurwaarder en Oxxio blijkt nu toch aan te geven dat er een bedrag van 1002,52 betaald.

Desondanks blijft er een totaalsom staan 2848,25

Ik heb Oxxio per mail op de hoogte gebracht van de privé omstandigheden en aangegeven dat ik een soort van compromis verwacht rekeninghoudend met de privé omstandigheden.

OXXIO
    Beste mevrouw Pijnenburg,We hebben je zojuist een e-mail gestuurd. Hoop je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.Met vriendelijke groet,Taoufik
    Vraagje
    Ik heb Oxxio per mail benaderd en duidelijk aangegeven dat de openstaande bedragen die er doorgevoerd zijn naar de kantonrechter niet correct zijn. Dit heeft de deurwaarder per post bevestigd. de rente die berekend word is dan ook niet correct + de deurwaarder telt extra kosten die de rechter niet heeft vermeld. Alles per mail uitgelegd aan Oxxio en cc naar deurwaarder. Reactie van Oxxio is dat ik het bij DAS neer moet leggen. Tot op heden niets vernomen!!!!!!!!!!
    OXXIO
    Beste Mevrouw Pijnenburg,Op het moment dat een zaak zodanig ver gevorderd is dat er een deurwaarder en een kantonrechter aan te pas moet komen, zal Oxxio inhoudelijk niet meer reageren omdat dit via de door hem ingezette kanalen dient te geschieden.Wij verzoeken u daarom vriendelijk om contact op te nemen met de zaakgelastigde van Oxxio. De contactgegevens zijn u bekend.Met vriendelijke groet,Tess
    Vraagje
    Geachte,U bedoeld waarschijnlijk met zaakgelastigde DAS.
    Een collega van u heeft mij gemaild met verzoek contact op te nemen met DAS. Ik heb dit per mail gedaan maar tot op heden nog geen reactie.Zeer spijtig dat ik alsmaar afgewimpeld word. Alles is toch in opdracht gegaan door OXXIO??
    OXXIO
    Beste Mevrouw Pijnenburg,We begrijpen dat het vervelend is, dat u geen reactie heeft ontvangen van DAS. Wij adviseren u om telefonisch contact met hen op te nemen, via telefoonnummer 010 - 2051740.Met vriendelijke groet,Taoufik
    Oxxio Nederland bv

Ook een klacht indienen over OXXIO?