Klacht OXXIO: Waarborgsom

Klachtnummer
# 74776
Gebruiker
Marie-Claire
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb al meerdere e-mails gestuurd ivm de waarborgsom die ik maar niet terug krijg.
Op 21 augustus kreeg ik van Oxxio een mail dat het bedrag overgemaakt zou zijn, en dat het binnen drie werkdagen op mijn rekening zou staan.Een week later had ik nog niets ontvangen. Na een telefoontje kreeg ik ineens te horen dat ze een kopie van mijn bankafschrift wilden ontvangen waarop de afschrijving van de waarborgsom staat. Als ze deze hadden ontvangen zou het nog 25 dagen duren voordat ik mijn geld terug zou krijgen. In alle correspondentie die hierover geweest is is er niets verteld van een kopie, als ik zelf niet gebeld zou hebben zou ik het niet eens weten. Deze firma verzint steeds iets anders om het bedrag zolang mogelijk in eigen beheer te houden, terwijl het mijn geld is.

De oplossing

Terug storten van waarborgsom

1 reactie

  1. Auteur
    OXXIO
    Datum
    Beste...We hebben zojuist telefonisch contact gehad. We zullen de waarborgsom volgende week uitbetalen.Onze excuses voor het ongemak.Met vriendelijke groet,Taoufik
    Oxxio Nederland bv

Ook een klacht indienen over OXXIO?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen