Klacht OXXIO: Waarborgsom

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 108958
Gebruiker
Consuboos
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik ben klant van OXXIO geweest en heb meerdere keren gebeld wanneer ik mijn waarborgsom terug kon krijgen. Nu blijkt dat ze een administratieve fout hebben gemaakt en ik nog eens 30 dagen extra op mijn geld kan gaan zitten wachten.
Stom!

De oplossing

Geld terug nu.

2 reacties

  1. Auteur
    OXXIO
    Datum
    Beste Olga,

    Excuses voor onze late reactie en vertraagde betaling van de waarborgsom, maar ik zie dat je je waarborgsom half mei hebt ontvangen.

    Met vriendelijke groet,
    Leonie
    Oxxio Nederland bv
  2. Auteur
    Consuboos
    Datum
    Ik begrijp waarom het nu wel snel is afgehandeld. Het is nooit leuk om je naam weer op klachtenkompas terug te vinden.
    Ik ben niet de enige consument die dit is overkomen.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Consuboos
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over OXXIO?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen