Klacht OXXIO: Waardeloze service en geldklopperij
Details
Klacht
Door een foutieve aanmelding is er van alles misgegaan en de communicatie via app is zeer lastig dit omdat er in totaal 18 mensen naar mijn case hebben gekeken in mijn geval is er ook eerst een goede jaarnota gekomen met geld terug maar door dit grapje ben ik in 1,5 maand tijd 300 euro kwijt en dan is er nog een bedrag van 33,19 euro in verrekening gebracht, omdat oxxio even bedacht dat mijn belasting in een keer 35 euro meer was let wel ik betaalde 92 euro vor het hele jaar krijgeen leuk centje terug en naar de afmedlding heeft oxxio mijn premie berekend op 118 euro... Ik kreeg toch geld terug? Nu is oxxio na de eindafrekening sbel te werk gegaan en heb ik een betalingsregeling getroffen voor de eindafrekening ik ven in maart terug genomen en moest de nota betalen voor april ook hierin geen goede communicatie via de app.. Gelukkig een medewerker aan de telefoon gehad die mijn onmacht voelde maar ik was klaar mee en ben overgestapt per 30 april en je raad het nooit moet dus de maandpremie voor mei betalen plus die 35 euro en meteen bet bedrag waarvoor een regeling was getroffen... Elke energie maatschappij doet er 6 tot 8 weken over om een eindafrekening te maken maar ons OXXIO kan dat in 2 dagen ik heb het idee dat ik zwaar genept ben en uiteindelijk te veel heb betaald, hoe kan de maamd mei verrekend zijn terwijl ik per 30 april weg ben voor mij NOOIT WEER OXXIO EN RAAD HET ZEKER NIET AAN!!!Gewenste oplossing
Goed kijken wat er nu allemaal echt betaald had moeten worden en een excuus en dan ook zeker welermeend is op zijn plekDe Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.