Klacht Oxxmirrors: Het niet leveren van bestelde en betaalde spiegels

Klachtnummer
# 71909
Gebruiker
verkeer
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Op 15 mei 2014 2 SPOXX instructiespiegels besteld en betaald, echter tot op heden 15 augustus nog niets ontvangen . Na diverse mails waarbij eigenaar verteld te wachten op onderdelen en toe zegt zo snel mogelijk te leveren, niets ontvangen. Op 25 juli per aangetekende brief gevraagd om ontbinding van overeenkomst en terug storting van € 205,70 . Er wordt door Oxx mirrors niet gereageerd!!!!! Geen geld ontvangen en geen spiegels.

Gewenste oplossing

Ik wil mijn geld terug.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Oxxmirrors hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Oxxmirrors?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen