Klacht Oysho: Retourkosten niet terug overgemaakt 13€

Hyala

Ik had online een huispak set besteld in het rood. Alleen bleef dit pak rode verf afgeven, zelfs na een paar keer wassen. Ik heb hierover de klantenservice gecontact en zou een nieuwe ontvangen/geld terug als ik mijn defecte pak op zou sturen naar het hoofdkantoor in Spanje. De kosten voor dit terugsturen zou ik dan terug krijgen. Ik had ervoor gekozen om een nieuw pak te ontvangen.

Ik heb het defecte pak opgestuurd naar Spanje, 13€, en zou dit vergoed krijgen zodra ik het verzendbewijs per mail naar ze had verstuurd. Ik heb ze het verzendbewijs per mail verstuurd en ontving binnen een paar dagen mijn nieuwe pak. echter om het geld voor de retourkosten te krijgen moet ik de volgende informatie afstaan:

-IBAN + SWIFT Code:
-Bank naam en adres:
-Account houder:
-Document van bank met uw naam en Iban:
-Kopie ID kaart

Niet alleen is sommige informatie overbodig om mij 13€ over te maken, zijn sommige stukken ook nog eens fraudegevoelig en riekt dit naar oplichters praktijken!

Ik wil graag mijn 13€ nu toch eens echt terug ontvangen zonder fraudegevoelige documenten te moeten verschaffen aan een commercieel bedrijf.

Wij vinden dat Oysho hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Oysho?