Klacht Ozzystar: bestelling niet ontvangen.

Klachtnummer
# 43814
Gebruiker
Manuelagroenewoud
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb op 4 december een bestelling geplaatst en betaald. Ik heb mijn bestelling niet ontvangen en krijg ook geen contact met het bedrijf. Ik heb nu 3 e-mails gestuurd, een bericht op Facebook achter gelaten en het telefoonnummer is niet in gebruik.
Er word helemaal niet gereageerd.

De oplossing

Ik wil de zekerheid dat mijn bestelling morgen word geleverd, zo niet dan wil ik per omgaande mijn geld terug.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ozzystar hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ozzystar?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen