Klacht Ozzystar: Slechte service

Klachtnummer
# 52796
Gebruiker
smnth26
Datum
0 reacties

Details

De klacht

op 19-01-14 heb ik 2paar schoenen besteld en wou 1 retourneren en heb regelmatig contact met ze opgezocht maar geen gehoor gekregen via telefoon niet via mail niet en zelfs niet via facebook, dus heb ik zelf maar geretourd en aangetekend opgestuurd en ze hebben het getekend. Maar heb wel betaald voor de gene die ik paste en hebt gehouden.
Nou kreeg ik van hun als nog een rekening met een bedrag wat ik moet betalen terwijl ik die 1paar laarzen naar hun verstuurd hebt, weer gebeld en gemaild weer geen gehoor en ben er nu beetje klaar mee ben vriendelijk gebleven en willen ze niks van hun laten weten dan doe ik het maar via deze weg.
Ben al iets meer dan een maand bezig geweest met contact te zoeken met ze maar als hun moeilijk vinden om mails te lezen of berichten op facebook en te beantwoorden dan ben ik al heel snel klaar mee met zulk bedrijf als hun...,

De oplossing

Zou graag eindelijk in contact met deze bedrijf willen komen en dat de service wat verbeterd word.
En dat ze leren hun mails lezen en beantwoorden, en dat ze terug bellen zoals ze in hun voicemail hebben gesproken...
En dat deze brief die ik heb kwijtgescholden wordt, want ik gaat niet iets betalen wat ik naar hun geretourd hebt...

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ozzystar hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ozzystar?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen