Klacht P&M Boxspring en Matrassen: Doe geen zaken met P&M Maarssen, Gouda of Ridderkerk

Richard M.

In oktober 2017 aankoop gedaan van een boxspring van 1299,- euro bij P&M Maarssen nadat we hun folder thuis kregen. Destijds vriendelijk geholpen door de mede-eigenaar Dirk in de zaak in Maarssen op de Tuinbouwweg 23. Echter, bij levering van de boxspring begon de eerste argwaan; de mede-eigenaar zelf (Dirk) die wilde zo snel mogelijk zijn geld en ervandoor gaan. Vreemd. Nu snap ik waarom; want binnen twee weken begon het matras in te zakken.Heel gek! Binnen 10 dagen dus al! Contact maken en spreken met de verantwoordelijke verkoper was heel moeilijk en duurde nog eens 6 weken voordat de verkoper (Dirk) langs kwam om het probleem te constateren bij mij thuis. Het probleem; er zou een fabrieksfout zijn geweest. Opnieuw lang gewacht op de 'nieuwe' matrassen en ook hier weer dezelfde klachten en kwaliteit. Er is geen vertrouwen meer in de service alsmede kwaliteit van de boxspring. P&M is meerdere malen aangeschreven en in gebreke gesteld omdat er geen concrete oplossing is geboden. Kwaliteit komt niet overeen met het matras waarop wij hebben gelegen. Dit zaakje stinkt...

Er is geen excuus geweest ondanks alle pijnklachten noch is er compensatie geboden. Een vervangend product heeft niet tot gewenste resultaat geleidt. Graag zou ik mijn aankoopbedrag terug willen omdat de kwaliteit van de boxspring/matrassen binnen een maand zakt.

Wij vinden dat P&M Boxspring en Matrassen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over P&M Boxspring en Matrassen?