Opgelost door P-Services HR group: P-Services draagt pensioenopbouw niet af

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 165045
Gebruiker
Jan
Datum
0 reacties

Details

De klacht

P-Services (pay-rolling) verdient geld over mijn rug. Opgebouwd pensioen wordt niet conform afspraken uit de gesloten arbeidsovereenkomst afgedragen aan pensioen beheerder STIPP. In zowel 2014, 2015 als 2016 ontvang ik van verschillende personen binnen P-Services een dichte deur.
Helder is dat er iets niet is goed gegaan bij de pensioenafdracht, echter, deze fout herstellen 'ho maar'. P-Services doet er alles aan om mijn vraag onbeantwoord te laten, in de hoop dat deze kwestie sterft 'aan een stille dood'.
Hiermee handelt P-Services niet in lijn met normeringen als NEN, ABU en VPO.

Administratief valt er nog veel te winnen voor P-Services (uitbetalen eindejaarsuitkering en spaarloonregeling pas na 1,5 jaar op specifiek verzoek).
Daarbovenop is mijn salaris na beëindiging van mijn dienstverband nog 6 weken lang doorbetaald. Hierover heb ik zelf nota bene aan de bel getrokken.
Desalniettemin is het motto van P-Services: Stank voor dank!

De oplossing

De oplossing zou naar mijn idee moeten bestaan uit het volgende:
• Onderbouwing van het ontbrekende bedrag;
• Ontbrekende bedrag corrigeren in relatie tot misgelopen groei van dit bedrag over afgelopen jaren;
• Het gecorrigeerde bedrag alsnog (bruto) onderbrengen bij STIPP;
• Mij hiervan op de hoogte te stellen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

P-Services HR group is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Jan
Datum
Uiteindelijke oplossing
Direct na mijn melding op ‘klachtenkompas’ heeft P-Services contact met mij opgenomen. Zij hebben mij alle hulp en ruimte geboden om tot een nette en volwaardige oplossing te komen. Hierbij heb ik onafhankelijk advies kunnen inwinnen, dit was erg prettig. Het heeft over en weer tijd gevraagd om één en ander uit te zoeken, hierbij is P-Services continu in contact met mij gebleven. Hiermee is zij de motor geweest om binnen afzienbare tijd tot een goede oplossing te komen om het misgelopen pensioen alsnog onder te kunnen brengen. Het contact is sinds april 2016 goed en prettig verlopen, al snel was het vertrouwen om tot een goede afronding te komen hersteld. Dit heeft bijgedragen aan een prettige afstemming en goede afronding met P-services. Specifiek gaat mijn dank uit naar dhr. Hofland, die dit proces heeft begeleid.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over P-Services HR group?