Klacht P. Kruit BV: Fout geplaatst dak

Klachtnummer
# 6834
Gebruiker
Anoniem
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Met het bedrijf kruit zijn geen afspraken te maken . ze hebben het plaatsen van het dak 4x uitgesteld ( de laatse keer bleek ook nog eens dat ze vergeten waren om de vergunning aan te vragen ) . Toen ze uiteindelijk wel op kwamen dagen (afsraak om 8.00u en de eerste twee personen kwamen om 12.10u) hebben ze eerst het astbest verwijderd .
De dag erna het nieuwe dak geplaatst , en daar is het dus zwaar mis gegaan .
De prachtige platen zijn scheef geplaatst (waardoor de platen tegen de goot aanliggen)- nok niet geisoleerd (wat wel in offerte stond) - vele malen naast de balken geslagen (waardoor er lekkage ontstaat en een lelijk gezicht is . De afweking aan de randen vol met deuken (dat vond meneer ook niet erg.
Kruit zou op de dinsdag (een week nadat het geplaatst was ) een laatste afwerkstrook komen plaatsen (dit werd dus donderdag wat afspraken zijn niet heilig bij deze firma).
Ik heb hem toen ook gevraagt wat hij er aan ging doen , en u begrijpt het al een vaag verhaal en erom heen draaien (beetje kit in de misgeslagen bouten en verder niets.

De oplossing

Dak recht plaatsten (dit kan alleen maar door de platen te vervangen ivm de gaten die er in zitten ) , nok isoleren en de zijkanten waar de deuken zitten vervangen en goed plaatsen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat P. Kruit BV hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over ?