Klacht P4m: er word niet uitbetaald

Anoniem

hallo na 4en een half jaar geklikt te hebben en zelfs een paar honderd geinvesteerd te hebben, dacht ik een mooi spaarpotje te hebben opgebouwt, maar ik heb inmiddels 1000,00 euro te goed ik heb nog niet 1 cent uitbetaald gekregen,steeds word er afgewezen dan is zgn.mijn adres niet goed dan weer huisnr.niet goed dan verkeerde postcode en ik heb 25 sites bij hun gemiddeld ruim 40 euro per site,en heb alles samen met iemand alles wel 2 keer gecontrolleert alles klopte 100%, en van de helft van de uitbetalings aanvraag heb ik helemaal geen bericht gehad geen reden waarom ik niet word uitbetaald.de eerste week nvan augustus zou de eerste uitbetaling zijn en nu deze week na opnieuw uitbetaling te hebben aangevraagd weer niets.op emails word geen antwoord gegeven ontelbaar veel emails ik heb gestuurd! is er dan helemaal niets tegen deze oplichterij te doen?kan dit zomaar?en als je 4en een half jaar klikt ben je )toch uren per dag bezig) en bij 1 site hierverdienen liet hij me eerst flitsbanners kopen en betalen 3 stuks en turbo accounts en na 2 dagen haalden ze zo de hele site eraf hij zou terugkomen mooi niet geld kwijt en al een jaar eraf nog niet terug hetzelfde met geldbelg ook eraf en dieselmail ook eraf die drie sites zijn al 125,00euro voor mij steeds word er weer 1 afgehaald netr zolang tot ik niets meer over houd wat een slimpie bah! en als je moest betalen flitsbanners of zoiets wat je kocht op de veiling klopte je gegevens wel maar met uitbetaling niet!vriendelijke groet t ree ik hoop van ganser harte dat iemand ons hiermee kan helpen al die gedupeerde mensen net als ik

gewoon uitbetaling waar je recht op hebt .eerlijk verdient

Wij vinden dat P4m hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over P4m?