Klacht P6 Valet Parking: 3 schades, afschuiving verantwoordelijkheid door bedrijf

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 187555
Gebruiker
JMeeuw
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Na een vakantie de auto opgehaald bij de Holiday Valet Parking. Ik constateerde 3 nieuwe schades aan de rechterzijde van de auto. Een medewerker heeft ter plekke foto's daarvan gemaakt en gestuurd naar het management. Ik moest het verder met hun oppakken.

Het management had voor alle schades een excuus klaar. Van 1 schade was een foto gemaakt bij het inleveren van de auto. Die foto is echter gemaakt in mijn afwezigheid, want ik vroeg bij het inleveren van de auto nog expliciet naar het opnemen van schades. Dat was niet nodig volgens de medewerker. Nu blijkt er toch opeens een foto te zijn van de schade "bij inlevering". Dus de schades kwamen volgens het management niet door hun...

Toen ik vertelde dat 2 van de 3 schades ergens anders waren dan op de foto te zien is, kwam het excuus dat dit dan op P6 gebeurt moet zijn door iemand anders. Dus zij zijn niet verantwoordelijk...

Kortom, 3 nieuwe schades, geen excuses / oplossing. Geef je auto niet in bewaring bij deze club!

De oplossing

Erkenning van verantwoordelijkheid en juiste afwikkeling van de 3 schades.

1 reactie

  1. Auteur
    JMeeuw
    Datum
    Geen reactie op de klacht op Klachtenkompas.nl mogen ontvangen.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
JMeeuw
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over P6 Valet Parking?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen