Klacht P6 Valet Parking: Geld weg uit de auto

Klachtnummer
# 323087
Gebruiker
Annemarie
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Bij terugkomst stond de auto klaar. Omdat we moe waren van de vlucht zijn we snel een rondje gaan lopen om mogelijke schade te bekijken. Dit was er niet, maar vergat ik binnen te kijken, eigen fout. Ik had een potje klein geld verstopt in de auto, en deze was bij thuis komst weg. Nergens te vinden. Door dat ik getekend heb dat ik de auto in goede staat ontvangen hev, heb ik geen poot om op te staan, maar vind het echt heel erg dat er uit de auto geld is gestolen!!!

De oplossing

Geld terug geven

2 reacties

  1. Auteur
    Schiphol Holiday Valet Parking
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Koetsier,

    Allereerst spijt het ons dat u deze negatieve ervaring heeft gehad met het gebruik van onze service.
    Wij helpen u graag verder. Heeft u voor ons eventueel een reserveringsnummer? Dan kunnen we aan de hand daarvan bekijken wat we voor u kunnen doen.

    Met vriendelijke groet,

    Alberto
    Customer Service Schiphol Valet Parking
  2. Auteur
    Annemarie
    Datum
    Mijn klacht wil ik graag intrekken alleen kan ik deze niet verwijderen. Door goed contact te hebben met Alberto van de customerservice van valetparking, Ben ik er achtergekomen dat ik de verkeerde parkeer service heb benaderd. Mijn oprechte excuses en bedankt voor de snelle respons en het meedenken.

    Super stom van mij!