Klacht P6 Valet Parking: Klacht over afhandeling bekeuring

Klachtnummer
# 366467
Gebruiker
Dacia
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Reageert niet op klacht. Bekeuring gehad in terwijl ik m’n auto had ingeleverd
Meerder telefoontjes gepleegd
Mails gestuurd
Krijg geen ontvangst bevestiging van mijn mail
Geen idee hoe ze deze klacht gaan afhandelen

De oplossing

Contact opnemen en bekeuring afhandelen

2 reacties

  1. Auteur
    Dacia
    Datum
    www.schiphol-valet-parking.nl - info@schiphol-valet-parking.nl -Schiphol Park&Go, Uiverweg 2.23 1118 DS Schiphol - KVKnr: 55805345 - BTWnr: NL134064665B01 - IBAN: NL66 INGB 0008.3774.01
  2. Auteur
    P6 Valet Parking
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte mevrouw Franken,

    Zoals persoonlijk met u besproken heeft uw klacht helaas te maken met een ander bedrijf welke werkzaam is op luchthaven Schiphol maar geen onderdeel is van Schiphol zelf. Ik heb tevergeefs geprobeerd contact te zoeken met het correcte bedrijf waar u een valet boeking heeft gehad in de hoop dat er ditmaal wel gereageerd zou worden, echter lijkt vooralsnog geen effect te hebben gehad.

    Het spijt me dat ik u hier verder niet mee kan helpen maar ik hoop dat het voor u toch tot een oplossing komt.

    Rest mij nog u een fijne dag te wensen.

    Met vriendelijke groet,

    Kevin Halters
    Amsterdam Airport Schiphol
    Schade- en klachtenafdeling Schiphol Valet Parking