Klacht P6 Valet Parking: Schade aan auto na gebruik van valet-dienst BudgetValet.

Sander

Bij aflevering van mijn auto op 21-09-15 gaf de valet chauffeur aan dat de uitlaat nogal een zwaar geluid maakt, en vroeg of dit zo hoorde. Ik gaf aan dat dit niet het geval was, en dat de uitlaat op de heenreis naar Schiphol op 12-09-15 zeker nog in orde was.
Omdat het regende en donker was leek het me beter om de volgende dag bij daglicht te kijken of de uitlaat misschien lek is.

Toen ik de volgende dag de uitlaat inspecteerde viel me op dat de einddemper los was geraakt, daarnaast viel het ook op dat de demper verder naar binnen zit dan gebruikelijk.
Hierna viel mij ook op dat de reflector die links op de achterbumper hoort te zitten ontbreekt. Ook vertoont de lak op deze plek craquelé wat erop duidt dat de bumper ingedrukt is geweest.
Bij een bezoek aan mijn garage de volgende dag werd dit beaamd.

Ik heb BudgetValet gebeld, toen werd aangegeven dat schademeldingen per e-mail worden afgehandeld. Ik heb op beide mails (22-09 en 26-09) geen reactie gekregen.

Het liefste volledige vergoeding van de schade (reparatie uitlaat, vervangende reflector en herstel lak achterbumper), maar op zijn minst wil ik mijn geld terug plus een compensatie.

Schiphol Holiday Valet Parking
    Geachte heer Dophemont,

Wederom kunnen wij u hier niet mee helpen. U dient de klacht in bij Schiphol Holiday Valet Parking, welke een officieel product is van Schiphol, terwijl u bij Budget Valet (https://budgetvalet.nl/) moet zijn.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet
    Sander
    Deze klacht heeft inderdaad geen betrekking op ' Schiphol Holiday Valet Parking' maar op 'BudgetValet'.
    Ik heb de klacht op de juiste manier ingediend maar de site plaatst hem herhaaldelijk bij het verkeerde bedrijf.

Ik heb al telefonisch contact opgenomen met de klantenservice van KlachtenKompas (Consumentenbond), zij gaan dit zo spoedig mogelijk recht zetten.

Excuses voor het ongemak!

Ook een klacht indienen over P6 Valet Parking?