Klacht P6 Valet Parking: Slechtste service ooit

Bozeklant1

14 okt mijn auto gestald bij valet parking park and go. Duurde 30 min voordat er iemand kwam. Gelukkig waren wij op tijd anders mis je ook nog eens je vlucht.

Maar goed het ergste moet nog komen. Bij het ophalen moest ik bellen als ik geland zou zijn. Gebeld om 01.30 uur, auto zou worden gebracht. Na 15 min geen auto, wederom geveld. Vertelde mij dat de poort kapot was dus het duurde even. Na weer 15 min geen auto. Weer bellen, toen gaven ze aan dat ze de verkeerde auto hadden gestuurd, weer 15 min wachten. Weer gebeld, toen vertelde ze mij dat de auto kwijt is!@#$@ kwijt? Ja idd ze zijn me auto kwijt. Ik w8 nu al meer dan een uur, en hoop maar dat mijn auto terecht komt.

Nooooooooit meer valet parking voor ons.

Mijn auto terug, geld terug en een vergoeding. Heb met een baby van 3 maanden oud meer dan een uur staan wachten.

Schiphol Holiday Valet Parking
    Geachte heer Vromans,

Allereerst onze excuses dat we niet eerder hebben gereageerd. Om een of andere reden zien wij uw klacht pas per notificatie bij uw tweede bericht. Mijn excuses.

U geeft aan dat u de auto bij Park and Go heeft geparkeerd. Dat is een andere service dan Holiday Valet PArking, waar u de klacht bij heeft ingediend.

Wij hebben voor de zekerheid uw kenteken in ons systeem opgezocht, en vinden alleen een reservering terug uit juni 2017.
    Er zijn op Schiphol vele aanbieders van parkeerservices, maar alleen P6 Valet Parking (voorheen Holiday Valet Parking) en Terminal Valet Parking zijn de officiële valet parking producten van Schiphol. Deze kunt u dan ook alleen reserveren via de officiële website van Schiphol, Schiphol.nl/Parkeren.
    Helaas kan ik u dus ook niet verder helpen met uw klacht, gezien u van een ander parkeerproduct gebruik heeft gemaakt.
    Wij zouden het op prijs vinden als u deze klacht dan ook verwijderd, of indien dat niet mogelijk is, aangeeft dat de klacht naar tevredenheid is afgehandeld.
    Mocht u toch nog vragen hebben, dan hoor ik het graag.

Alberto Tjen-A-Kwoei
    Schiphol Valet Parking
    Bozeklant1
    Beste Albert,

Dit is inderdaad bij park and go geweest van valet parking. Toen ik bij jullie in 2017 heb geparkeerd was alles goed geregeld. Ik ga de klacht verwijderen, maar blijf het wel bijzonder vinden dat je via valet parking Schiphol bij zo'n organisatie terecht komt. Dit lijkt me voor jullie organisatie ook geen fijne referentie.