Klacht P6 Valet Parking: Valet Parking P6 Schiphol negeert klant bij schade

Klachtnummer
# 391573
Gebruiker
Moleman
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Er was schade aan de auto bij ophalen.
Er was geen enkele manier om een bevestiging van mijn schademelding te krijgen (ze weigerden een Europees schadeformulier in te vullen). “Maakt u zich geen zorgen, wij zijn Schiphol”
Na lang aandringen op cc gezet van mail aan de manager over de schade.
Twee keer per mail gevraagd om een reactie, zonder een enkel antwoord.
Vervolgens klachtenformulier van Schiphol ingevuld “binnen 48 uur antwoord”. Tot op heden niets gehoord, inmiddels 12 dagen geleden.

Ze zeggen dat je alleen Schiphol valet parking miet vertrouwen, maar daar zie ik vooralsnog geen enkele reden toe!

De oplossing

1. Contact met me opnemen
2. Gemelde schade vergelijken met de beelden die bij afleveren gemaakt worden
3. Indien schade tijdens parkeerperiode is ontstaan deze vergoeden

1 reactie

  1. Auteur
    Moleman
    Datum
    Wanneer kan ik een reactie verwachten?

Ook een klacht indienen over ?