Opgelost door P6 Valet Parking: Wie gaat de bekeuring betalen

Pasta1960

Auto ingeleverd op 28-08-2019 en opgehaald op 05-09-2019.

Kom thuis ligt er een bekeuring dat er in Tilburg grparkeerd is met auto met mijn kenteken op 30-08-2019 op Louis Bouwmeesterplein.
Raar want ik zat in Noorwegen.

Ben benieuwd of deze valet parking waar ik een goed vertrouwen in had hetzelfde personneel heeft wat uitjesmaakt met mijn auto of mijn kenteken platen.

Groet

Deze zaak netjes oplossen omdat dit niet door de beugel kan en pp deze manier in hetzelfde rijtje komt van alle valetparking oplichters.

P6 Valet Parking
    Geachte heer van Ojik,

Ik bericht u naar aanleiding van bovenstaande bericht en het telefonisch contact wat wij hebben gehad afgelopen vrijdag. Zoals aangegeven hebben wij het vermoeden dat dit berust op een misverstand. Wij hebben beelden van onze videostraat van het moment dat u binnen rijdt en dat wij het voertuig voor u weer klaarzetten. Daarnaast hebben wij ritgegevens gemaakt met GPS-tracking en hebben wij de kilometerstand van uw voertuig gefotografeerd voor- en nadat wij met uw voertuig hebben gereden.

Uit al deze informatie komt bij ons naar voren dat er met uw voertuig niet meer dan de afgesproken 12 kilometer is gereden. Zoals u zult begrijpen is het dan niet mogelijk om met uw auto van Schiphol naar Tilburg te rijden en lijkt het ons dan ook niet kloppen dat er daar met uw voertuig een boete kan zijn ontstaan vanwege niet correct parkeren.

U heeft de beelden van onze videostraat, alsmede de foto's en de ritgegevens in uw persoonlijke mail ontvangen. Mocht u nog vragen hebben over deze afbeeldingen hoor ik het uiteraard graag.

Mocht ik u nog verder ergens mee kunnen helpen dan hoor ik dat uiteraard ook graag.

Kevin Halters
    Amsterdam Airport Schiphol
    Schade- en klachtenafdeling Schiphol Valet Parking
    Kevin

Net bericht vanuit Tilburg dat de bekeuring geannuleerd wordt.

Bedankt voor je snelle medewerking met het bewijsmateriaal en ben blij dat ik mijn auto veilig kan parkeren bij jullie op Schiphol valet parking.

Vriendelijke groet
    Anthonie

Pasta1960
Door de snelle info doorgestuurd te krijgen van Schiphol valet parking is de bekeuring geannuleerd Bij p6 geen gekkigheden en alles wordt super geregistreerd. Perfect

Ook een klacht indienen over ?