Klacht P7-zelfparkeren.nl: Parkeren P7

Klachtnummer
# 109928
Gebruiker
jwksch
Datum
0 reacties

Details

De klacht

In januari parkeren op P7 bij Schiphol geregeld via een aanbieding.
Het was voor de periode van 17 mei t/m 2 juni 2015.
Op de dag dat wij de gegevens van P7 zouden moeten krijgen, zeker 10 keer gebeld en ingesproken en emails gestuurd. Geen reactie. Toen gebeld met Schiphol, waar mij werd verteld dat P7 door de rechter is veroordeeld en moest stoppen.
Nog steeds staat P7 op internet maar er wordt niet gerageerd.
Hoe krijg ik mijn geld terug?

De oplossing

Ik wil mijn geld terug.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat P7-zelfparkeren.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over P7-zelfparkeren.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen