Klacht Paagman: 12 kaften betaald en besteld, 7 gekregen

Klachtnummer
# 183768
Gebruiker
Biljana
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Mijn dochter heeft eergisteren 12 rekbare kaften besteld en wij hebben ze ook gelijk via Ideal afgerekend (30 euro). De bestelling werd bevestigd door Paagman en wij waren in veronderstelling dat we vandaag bij aflevering 12 kaften zouden ontvangen. Er waren er maar 7 ???!!!!

Mijn dochter heeft erover gebeld en er werd gezegd dat jullie niet meer kaften in de winkel hadden liggen, vandaar dat er maar 7 zijn opgestuurd. Waar slaat dat nou op??!
Dan kan je op z’n minst een melding maken en het uitleggen via een mailtje. Of eigenlijk had het bij de bestelling al helemaal niet moeten doorgaan (had moeten staan “NIET OP VOORRAAD” als je op 12 stuks klikt). Het is echt niet professioneel van jullie bedrijf.

Biljana Morang

De oplossing

12,50 euro onmiddellijk terugstorten op mijn rekening.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Paagman hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties