Opgelost door Paaldansshop: Bestelling wordt niet geleverd.

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 270023
Gebruiker
Nathalie13
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik wacht al 2,5 week op mijn bestelling. Ik heb al per mail gevraagd waar het blijft maar ik krijg geen reactie. De mail die ik naar info@please-max.nl stuur wordt gebounced, op de mail naar info@paaldansshop.nl wordt gewoon niet gereageerd.

De oplossing

Bij voorkeur levering van mijn bestelling, anders geld terug.

2 reacties

  1. Auteur
    Nathalie13
    Datum
    Ik heb vandaag aangifte gedaan bij de politie.
  2. Auteur
    Nathalie13
    Datum
    Ik heb zondag eindelijk een reactie op mijn mail gehad en de belofte dat mijn geld wordt teruggestort, ik heb nog niks ontvangen maar ik ben benieuwd! Ik ga er vanuit dat ik deze week mijn geld heb anders ga ik weer naar de politie.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Nathalie13
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ik heb aangifte gedaan bij de politie. Enkele dagen daarna heb ik mail ontvangen van Paaldansshop en is mijn aankoopbedrag teruggestort.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Paaldansshop?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen