Klacht Pabo.nl: Al 39 dagen aan het wachten op terugbetaling and still counting

Klachtnummer
# 306117
Gebruiker
Rdevries94
Datum
2 reacties

Details

De klacht

24 april een product geannuleerd, nu is het 2 juni en ik heb nog steeds mijn geld niet terug. Meerdere malen contact gehad met de erg onbehulpzame klantenservice, had het idee dat ik tegen een muur aan het praten was. Totaal geen empathie, erg zonde.

De oplossing

Geld zo snel mogelijk terug met bijpassende rente voor het onterecht vasthouden van mijn geld.

2 reacties

  1. Auteur
    Rdevries94
    Datum
    na veel telefoontjes en 43 dagen verder heb ik eindelijk mijn geld gehad. Klacht is nog niet opgelost want ik verwacht een vergoeding voor het feit dat ik zo achter de pabo aan heb moeten zitten om iets voor elkaar te krijgen.
  2. Auteur
    Rdevries94
    Datum
    Nog steeds niet opgelost

Ook een klacht indienen over Pabo.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen