Opgelost door Pabo.nl: Geen contact en geld na annuleren van bestelling

Status
angry Opgelost
Klachtnummer
# 319483
Gebruiker
Gebruiker1535125267
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik heb op 6 augustus 2018 een bestelling geplaatst ter waarde van €50,44. Als student zijnde kan je het geld goed gebruiken en samen met de trage levering, waren dat de redenen dat ik besloot om op 8 augustus 2018 de bestelling te annuleren. Dit ging via de telefonische klantenservice. Het betaalde bedrag zou binnen enkele werkdagen terug worden gestort op mijn rekening.

Echter gebeurde dit niet en heb ik 15 augustus een mail gestuurd met daarin een dringend verzoek het geld alsnog over te maken. Hierop heb ik twee keer een geautomatiseerd bericht ontvangen waarin excuses werden gemaakt voor de vertraagde service. Tot op heden heb ik niks meer van Pabo gehoord en reageren zij niet meer op mijn mailtjes.

Gewenste oplossing

Het door mij betaalde bedrag terugstorten op mijn rekening
Geboden oplossing
Na ruim een maand, het geld teruggestort gekregen
Status
opgelost
Beoordeling
angry

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Pabo.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen