Klacht Pabo.nl: Geen contact mogelijk, al maand aan het wachten op geld

Klachtnummer
# 320732
Gebruiker
Gebruiker1535125267
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Bestelling is geplaatst op 6 augustus, maar nooit iets ontvangen. Na enkele dagen na geplaatste bestelling geannuleerd waarna vertelt werd dat deze zsm teruggestort zou worden. Inmiddels mailcontact gehad dat het afgelopen woensdag teruggestort zou worden, maar dit bleek ook weer valse hoop te zijn. Inmiddels is ook de telefonische klantenservice van Pabo ermee opgehouden.

Gewenste oplossing

Geld teruggestort hebben

2 reacties

  1. Auteur
    Pabo.nl
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
  2. Auteur
    Gebruiker1535125267
    Datum
    Beste Pabo,

    Dit is te gemakkelijk en dat weten jullie ook. In de tussenperiode van ruim een maand heb ik jullie diverse keren gemaild waar geen antwoord op kwam. Het probleem lag dus niet alleen bij de defecte telefooncentrale. Geld heb ik eindelijk terug. Geen aanrader dit!

Ook een klacht indienen over Pabo.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen