Klacht Pabo.nl: Ik wil mijn geld terug

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 376804
Gebruiker
Kuijpers-pollaert
Datum
0 reacties

Details

De klacht

bestelling voldeed niet aan de verwachting.Al betaald via ideal
Op 24 juni via DHL geretourneerd,
Ik wacht nog steeds op mijn geld

De oplossing

het tegoed terug storten en tenminste de telefoon bemannen; 1x 12 minuten in de wacht gestaan en 1x 8 minuten

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Kuijpers-pollaert
Datum
Uiteindelijke oplossing
daar kan ik heel kort over zijn; helemaal niets. geen contact via e mail nog telefoon. Er wordt nergens op gereageerd. Zo gaat PABO dus met klanten om.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Pabo.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen