Klacht Pabo.nl: Pabo, onbetrouwbaar, nooit producten of terugbetaling ontvangen.

S. Ciftcioglu

Een aantal maanden een x-aantal producten online besteld, bestelling binnen 24 uur geannuleerd. Bevestiging ontvangen dat deze bestelling was geannuleerd en dat ik de terugbetaling zou ontvangen binnen 3 weken, meerdere malen telefonisch contact gehad, telkens is mij om geduld gevraagd. Uiteindelijk is de Pabo overgenomen door eigenaar en die zouden geen terugbetalingen meer doen. Zeer frappant, aangezien de naam van het bedrijf nog hetzelfde is gebleven en ik dan ook nog klant ben van dit bedrijf. Ik heb zelfs nog aangegeven dat als ik mijn geld niet zou ontvangen ik graag nog de producten zou willen ontvangen aangezien ik alle bevestigingen op de mail had staan en hen deze kon tonen, echter werd ik telkens doorverbonden door hen naar een afdeling die nooit opnam.

Ik had het zo netjes gevonden als zij met een gepaste compensatie/oplossing waren gekomen zoals bijvoorbeeld een cadeaubon of de producten als een terugbetaling niet meer mogelijk zou zijn.

Ook een klacht indienen over Pabo.nl?