Klacht Pabo.nl: Pabo, onbetrouwbaar, nooit producten of terugbetaling ontvangen.

Klachtnummer
# 399235
Gebruiker
S. Ciftcioglu
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Een aantal maanden een x-aantal producten online besteld, bestelling binnen 24 uur geannuleerd. Bevestiging ontvangen dat deze bestelling was geannuleerd en dat ik de terugbetaling zou ontvangen binnen 3 weken, meerdere malen telefonisch contact gehad, telkens is mij om geduld gevraagd. Uiteindelijk is de Pabo overgenomen door eigenaar en die zouden geen terugbetalingen meer doen. Zeer frappant, aangezien de naam van het bedrijf nog hetzelfde is gebleven en ik dan ook nog klant ben van dit bedrijf. Ik heb zelfs nog aangegeven dat als ik mijn geld niet zou ontvangen ik graag nog de producten zou willen ontvangen aangezien ik alle bevestigingen op de mail had staan en hen deze kon tonen, echter werd ik telkens doorverbonden door hen naar een afdeling die nooit opnam.

Gewenste oplossing

Ik had het zo netjes gevonden als zij met een gepaste compensatie/oplossing waren gekomen zoals bijvoorbeeld een cadeaubon of de producten als een terugbetaling niet meer mogelijk zou zijn.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Pabo.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen