Klacht Pabo.nl: Pabo levert bestelde en betaalde artikelen niet.

# 319462

Ik heb een bestelling bij Pabo.nl gedaan op 21-08-2018
- Ordernummer xxxxxx8246
- 4 artikelen
- totaal Euro 78,59

Dit bedrag is betaald via Ideal en afgeschreven van mijn betaalrekening.
Op dit afschrift staat order nr. 4206662532

Na betaling ging er iets fout en kwam ik niet meer op de internetpagina van Pabo. Mogelijk heb ik hierdoor een virus op mijn computer gekregen!
Ook heb ik geen enkel mailtje meer ontvangen over deze bestelling!
Wat is er aan de hand?

Op 24-08-2018 is er nog geen enkele mail ontvangen en is de bestelling niet afgeleverd. Ook is er niet gereageerd op mijn mailtje met een klacht.

Graag zo spoedig mogelijk bericht om mijn ongerustheid over deze bestelling weg te nemen. Ik krijg het gevoel opgelicht te zijn!
Via het telefoonnummer van Pabo 0900-7226364 lukte het mij niet om contact met Pabo te krijgen!

Levering van mijn bestelling, want deze is betaald!
Of terugboeking van euro 78,59 en annulering van mijn bestelling.

B. Pieters
    Pabo doet een poging om een gedeelte te leveren en het niet te leveren product terug te betalen. Echter hiervan nog geen resultaat gezien. DHL aflevering schiet niet op.
    B. Pieters
    Pabo heeft de toezeggingen nagekomen, de te leveren producten geleverd en geld terugbetaald voor niet geleverde producten. De levering en bezorging door DHL heeft echter veel te lang geduurd. Ik denk niet dat ik nog bij Pabo ga bestellen.

Ook een klacht indienen over Pabo.nl?