Opgelost door Pabo.nl: Product niet leverbaar, nog steeds geen geld terug.

sad Opgelost
Kimm2020

Op 18 mei heb ik een bestelling geplaatst en direct betaald. na een paar niets te horen heb ik gevraagd waar mijn bestelling bleef en vertelden zij dat het artikel uit voorraad was maar dat het elk moment binnen kon komen. En of ik nog even geduld had. Prima, maar na een week niets te horen heb ik op 28 mei weer gebeld en was het artikel nog steeds niet leverbaar. Hierop heb ik gevraagd om mijn bestelling te annuleren. Dit heeft de medewerker voor mij gedaan en binnen 14 dagen zou mijn geld terug gestort zijn. Helaas is dit niet het geval.
Na 14 dagen heb ik gemaild met de vraag waar mijn geld blijft en kreeg ik een reactie dat zij aan het verhuizen zijn en alles daardoor vertraging heeft opgelopen of ik nog even geduld heb. Hier heb ik op gereageerd dat ik geen geduld meer heb omdat we inmiddels een maanf verder zijn en ik mijn product nog mijn geld niet heb ontvangen. Hierna reageren zij niet meer op mijn email!

Per direct mijn geld terug en een compensatie voor het ongemak zou netjes zijn!

Kimm2020
    Inmiddels geld ontvangen. Geen compensatie of excuses.

Kimm2020
Geld uiteindelijk terug gekregen.. geen mail daar over ontvangen en ook geen excuus voor het ongemak.

Ook een klacht indienen over Pabo.nl?