Klacht Pabo.nl: Slechte service en nog steeds geen pakketje.
Details
Klacht
Na een paar dagen netjes gewacht te hebben op mijn bestelde pakketje heb ik maar even naar de klantenservice gebeld. Nou het was alles behalve service .. ik vroeg of hij misschien al verzonden was en of er niet iets verkeerds was gegaan. Mevrouw aan de telefoon werd gelijk boos en brutaal en zei dat ik maar moest wachten tot VOLGENDE WEEK voordat mijn pakket verzonden ga worden.. en ik anders maar niet moest bestellen en mijn bestelling moest annuleren. Op de site staat dat het pakket binnen een paar werkdagen word verstuurd en geen 2 weken .. ben hier echt niet van gediend .. slechte zaak en slechte service sinds het is overgenomen. Hier ga ik nooit meer bestellen! Bah wat een slechte zaak!Gewenste oplossing
Dat mijn pakketje snel verstuurd word en anders een compensatie.De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.