Klacht Pabo.nl: Slechte service

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 340627
Gebruiker
CHG Ossewaarde
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Mijn bestellingen is in België bij DHL IPV Nederland gesorteerd. Het antwoord van pabo is dat het waarschijnlijk geretourneerd wordt. Mijn vervolg vraag is wanneer ik het pakket dan geleverd krijg? Antwoord hierop was een excuus mail dat mijn klacht met spoed behandeld wordt maar nog steeds geen product en geen antwoord op mijn vraag. Na 3 weken weet ik dus niet eens of ik het product überhaupt krijg geleverd.

Gewenste oplossing

Met spoed mijn bestelling leveren.
En stoppen met leveren via DHL!
Die zijn al 3 pakketten kwijt in 2 maanden tijd.
Geboden oplossing
Geen oplossing alleen maar vraagtekens?????
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

2 reacties

  1. Auteur
    CHG Ossewaarde
    Datum
    Vandaag een reactie gekregen.
    Men weet nog niet wat met het pakket gaat gebeuren???
    Als ik volgende week nog niks heb gehoord moet ik opnieuw contact opnemen.
    Had dan niks gezegd! Los het dan op.
    Een juiste oplossing was geweest verlies accepteren en een nieuwe opsturen.
    Nou pabo dit was mijn laatste bestelling bij u.
    Er zijn genoeg alternatieven!
  2. Auteur
    CHG Ossewaarde
    Datum
    Ik ben er klaar mee.
    Ongeacht of het wel of niet geleverd wordt.
    Ik heb net bij een concurrent een vergelijkbaar artikel besteld.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Pabo.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen