Klacht Packard bell: laptop naar verkeerd service centrum gestuurd en weten nu niet waar de laptop is

L.E. Isabella-Uijttewaal

Ik heb de laptop van mijn dochter 21-6-2012 ter reparatie gemeld bij Packard Bell. De laptop is 22-6-2012 opgehaald door UPS. Ik heb meerdere keren naar Packard Bell gebeld met de vraag hoe het met de reparatie van de laptop gaat, en aangegeven mondeling en via een bij geleidende brief dat ik vind dat mijn dochter recht heeft op een vervangende laptop. Dit omdat hij nog geen jaar oud is er nu voor de derde keer ter reparatie is. Ik zou hierover teruggebeld worden en dat is tot op de dag van vandaag nog niet gedaan! Vandaag heb ik weer gebeld en toen kreeg ik te horen dat de laptop verkeerd ter reparatie gestuurd is en dat ze niet weten waar hij is en wanneer hij bij Packard Bell terug is.De dame aan de telefoon kon mij ook helemaal niet vertellen hoelang het nog kon duren.Nu vind ik dus nog meer dat mijn dochter recht heeft op een vervangend product. Ik hoop dat ik via deze weg, aan de vraag om een vervangende laptop kan voldoen.

Nieuwe laptop of geld terug

Wij vinden dat Packard bell hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Packard bell?