Klacht Packs: (1) De afleveringswijze is onvoldoende. Mijn pakket is niet tot aan mijn voordeur afgeleverd. Dat ik

'89Bois

Allereerst werd er bij mij aangebeld, ik woon in een portiekwoning op de de 2de verdieping
Via de telecom heb ik de bezorger ingelicht dat hij door kon lopen naar boven. Hier kwam geen reactie op, waarnaar er nogmaals werd aangebeld. Ik heb tot 4x toe aangegeven dat de bezorger door kon lopen maar ik heb geen respons gehad. Er werd elke keer opnieuw aangebeld.
Ik ben vervolgens beneden polshoogte gaan nemen, omdat voor mij niet duidelijk werd waarom er elke keer opnieuw aangebeld werd. Ik deed de portiekdeur open en de bezorger stond klaar met het pakket en vroeg alleen naar de naam van de geadresseerde, waarop ik bevestiging gaf, vervolgens zette de bezorger in kwestie het pakket in de portiekdeur neer. Ik heb geen tijd gehad om de bezorger aan te spreken, vooral omdat ik verbaasd was over deze gang van zaken.
Uiteindelijk heb ik het 29 kilo wegende pakket zelf 2 verdiepingen naar boven getild, waarbij ik aan mijn linkeronderarm ook nog een snijwond heb opgelopen door het scherpe verpakkingskarton.

mijn klacht met zorgvuldigheid in behandeling nemen, daarnaast ontvang ik graag per mail of telefonisch een terugkoppeling

Ook een klacht indienen over Packs?