Klacht Packs: Bezorging Packs

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 639642
Gebruiker
PetraW
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Goedemorgen beste,

Ik had een kleed besteld van 2 bij 3 meter, (niet goedkoop). Packs zou deze leveren. Dinsdag 27 december 2022.
Na drie verschillende dag/tijd schema's, keek ik opnieuw en zag dat het kleed al was geleverd en ontvangen door mij? Ik schrok en 'wist van niks' naar mijn deur toe gelopen 'ik woon in een beneden huis' deed de deur open, en zag dat het tapijt 'gewoon' in het portiek tegen mijn deur aangezet was ??? Meteen mijn bel geprobeerd, (die werkte wel). Er is ook niet aan mijn deur geklopt. Ik vind deze manier van leveren echt niet kunnen en ronduit schandalig. Het kon ook zo zijn dat 'iemand' het kleed had mee genomen vanuit het portiek.

Gewenste oplossing

Excuus
Geboden oplossing
excuus geven, voor het slordige afleveren van een duur tapijt.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Packs?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen