Klacht Packs: hHet onvermogen van Packs om een pakketje op een afgesproken en gecontroleeerde manier te bezorgen.

R Dormits

Mijn klacht gaat over het onvermogen van Packs om een pakketje op een afgesproken manier te bezorgen.

Het pakket is donderdag 25-10 bij mij aangeboden toen ik niet thuis was.
De bezorger liet een kaartje achter.
We hebben een afspraak gemaakt dat het pakket zaterdag 27-10 voor 1200 uur bij mij bezorgd zou worden, omdat ik daarna weg moest.
Ik ben om 12.00 weggegaan zonder dat het pakket bezorgd is.

Dinsdag 30-10 heb ik met Packs gebeld. Een dame, Diane, stond mij te woord.
Zij heeft de bezorger gebeld en die gaf aan zaterdag 27-10 wel bij mij geweest te zijn.

Ik heb toen met Diane de afspraak gemaakt dat ik het pakketje zelf, woensdag
31-10 tussen 1730 en 1800 uur, bij de bezorger op zou halen.

Die woensdag zijn mijn vriendin en ik helemaal naar een of andere uithoek op een zo goed als verlaten industrieterrein gefietst. We stappen naar binnen en ruiken een zeer sterke penetrante wietlucht, de zakjes liggen op tafel. Een herdershond in een kooi in de hoek begint te blaffen, mijn interpretatie was: help ik kan nauwelijks ademen (ik ben een hondenbezitter).

Het pakketje wordt niet gevonden en een telefoontje wordt gepleegd. Het blijkt dat ik dinsdag 30-10 verwacht werd en dat het pakketje teruggestuurd is.

Donderdag 1-11 bel ik Packs weer en krijg Diane aan de lijn.
Zij bevestigt dat de afspraak woensdag 31-1 was en niet dinsdag 30-10.
Ik vertel haar ook van de wietlucht en de hond, zij is verontwaardigd en verzekert mij dat hier werk van gemaakt gaat worden.
Zij zegt mij dat ik nu weer contact op moet nemen met de verzender.
Ik reageer dat ik er nu genoeg van heb.
Ik heb mijn goede wil getoond en geef aan dat ik ervan uit ga dat de veroorzaker van deze ellende, Packs, dit op gaat lossen.
Hier gaat zij niet tegen in, wij wensen elkaar een fijne dag en beëindigen ons gesprek.

Woensdag 7-11 heb ik nog steeds niets gehoord van Packs en besluit zelf eens te bellen.
Ik krijg Diane aan de lijn.
Zij vertelt me dat de bezorger volhoudt dat de afspraak dinsdag 30-10 was en niet 31-10.
Ik herinner haar eraan dat ze zelf de afspraak met hem gemaakt had en dat die toch echt woensdag 31-10 was.
De wietdamp wordt ontkend door hem vertelt ze ook.
Ik vertel haar dat ik niet alleen was en dat mijn gezelschap hetzelfde rook.
"Ja, maar hij zegt dat er geen wiet gerookt is" is haar reactie.
Het is mijn woord tegen het zijne en ze wil zo snel mogelijk van dit gesprek af is mijn indruk.

Ik wil in de eerste plaats excuses.

Daarnaast laat ik het aan Packs hoe ze mij tegemoet willen komen voor mijn tijd en moeite (halve dag wachten, fietstocht naar de verzender) en mijn frustratie.

R Dormits
    Nog niets gehoord van Packs. Gezien de reputatie van Packs, ik heb me inmiddels wat verdiept, en het uitblijven van een reactie op klachten van anderen verbaast dit niet. Ik hou de klacht gewoon aan.

R Dormits
Er is geen enkele aangeboden oplossing. Packs negeert de situatie.

Ook een klacht indienen over Packs?