Klacht Packs: Slechte bezorging

Nienke

Er zou een pakketje worden gebracht van de website Candyonline. Wij waren die dag helaas niet thuis. Toen mijn man eind van de middag thuis kwam, vond hij per toeval het pakketje in onze achtertuin. Aangezien wij een stevige schutting hebben en onze tuindeur altijd op slot zit, moet het pakketje over de schutting/tuindeur zijn gegooid. Terwijl er nota bene een knaloranje sticker op zat met in grote letters: 'fragiel'. De bezorger is van de voor-naar de achtertuin gelopen (hoekhuis).

Online heb ik gekeken hoe laat het pakketjes is gebracht en dat bleek rond 13.30 te zijn. Mijn man was tegen 16.30 thuis, wat betekent dat het pakketje al die tijd in de brandende zon heeft gestaan (er zat onder andere chocolade in). Maar het ergste van alles vind ik nog dat ik kan zien dat ik zogenaamd heb getekend. Wat ik al eerder schreef: wij waren allebei niet thuis die dag. Ik vermoed dat de bezorger dit zelf heeft gedaan en dat betekent dat mijn handtekening is vervalst (wat strafbaar is).

- Lever het pakketje af bij de buren als er niemand thuis is. Of (indien er voor ontvangst moet worden getekend): stuur een mail waar de ontvanger zelf de dag en tijd aan kan geven voor een nieuwe bezorgpoging.
- Laat het pakketje niet onbeheerd achter, ook al stond het in onze afgeschermde tuin.
- Gooi niet met pakketjes, zeker niet waar 'fragiel' op staat.
- Bovenstaande klacht heb ik ook al naar 'Packs' zelf gemaild, maar daar heb ik tot nu toe nog geen ontvangstbevestiging van ontvangen.

Wij vinden dat Packs hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!