Klacht Packs: Slechte dienst door zowel Greetz als Packs.

Klachtnummer
# 594746
Gebruiker
Gebruiker1639315878
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Bestelling via Greetz gedaan. Volgens Packs konden ze het adres niet vinden. Het bleek dat er een toevoeging aan het nummer was gedaan. Maar op dat huisnummer heb je geen andere opties en door alleen postcode kun je al achterhalen wie daar woont.

Vervolgens heb ik 5 euro extra betaald zodat greetz een nieuw verzendlabel kon aanmaken. Dit heeft vrijdag plaatsgevonden. Hierdoor zou het pakket pas maandag bezorgd worden.

Maandag was degene gehele dag thuis wachtend op het pakketje, geeft de bezorger aan dat er niemand thuis was. Ik weer een 2de poging ingevoerd in het systeem en uiteindelijk is het dinsdag pas bezorgd.

Ik had een helium balloon besteld via greetz. Bij aankomst was de balloon al half leeg en de volgende dag lag het al zonder gas op de grond. Degene die jarig was heeft er 1 dag soort van kunnen genieten..

Ik heb in totaal 30 euro betaald voor een balloon die 1 dag soort van in de lucht stond.

Gewenste oplossing

Ik wil mijn volledig geld terug.

2 reacties

  1. Auteur
    Gebruiker1639315878
    Datum
    Nog niets vernomen.
  2. Auteur
    Gebruiker1639315878
    Datum
    Nog steeds niets vernomen van packs

Reageer

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over Packs?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen