Klacht Pactus Bewindvoering: Stelen van geld en ruineren van levens. gezinnen die uit een vallen

stopzenu#antipactus

Het bedrijf is een oplichters scam. van de familie KNOEF. meerder malen mijn leven verwoest door hun.. ze willen alleen je geld. zelfs als je lichamelijk eronder gaat lijden intereseert het ze niet. via een medewerker van de rabobank. naam en plaats blijven onbekend!! heb ik godzijdank inzicht in bepaalde gegevens die ze jou niet laten zien hierdoor en heb er bewijs van. screenshot s en ook uitgeprint. er is ruim 8967 euro spontaan verdwenen. wie komt dit bekend voor ? BESTE MENSEN WIJ WILLEN LEVEN EN HEBBEN HULP NODIG. LATEN WE ONS KAPOT MAKEN DOOR HUN? WIE ACHTER MIJ STAAT DOE DAN EEN REACTIE. ( alleen mensen die hardcore zijn ) want tijd voor praten is voorbij. STOP PACTUS NU! En laten wij slachtoffers een eenheid vormen tegen ze. STOP PACTUS NU. graag reageren voor meer info. heb al hun persoonelijk gegevens inmiddels ook dus wie hardcore is snapt mij. laten we een spreekuur houden bij hun huis. kunt u als slachtoffer gelijk zien waaar jullie verdwenen geld is gebleven.

Dat ze het verdwenen geld terug geven en stoppen met wat ze doen

Ook een klacht indienen over Pactus Bewindvoering?