Klacht Page Puppy: Het vernieuwde Page Original toilet papier scheurt en blijft aan je billen plakken

# 190636
A

Het Page Original toiletpapier is vernieuwd en wordt "zachter en sterker" genoemd. Het is inderdaad lekker zacht, maar het scheurt heel snel. Het is nu 2-laags geworden en de eerste laag scheurt heel snel in kleine stukjes die dan aan je billen blijven plakken. Heel irritant, onhygiënisch en gevaarlijk. Het komt vaak voor, bij mij bijna alle keren.
Over het oude Page Original was ik erg tevreden, maar dat is direct overal vervangen door het nieuwe.
Ik heb de klacht al gemeld bij Kimberly Clark en kreeg een brief uit Engeland met de mededeling: "Dit was geen gemakkelijke zakelijke beslissing, omdat we wisten dat we hiermee trouwe klanten moesten teleurstellen." Dus zij bekijken het blijkbaar puur van de zakelijke kant en letten niet op het functioneel gebruik van hun product.

Heel simpel: ik wil gewoon weer het originele Original terug of een soort eenlaags toiletpapier met dezelfde eigenschappen.

Wij vinden dat Page Puppy hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Page Puppy?