Klacht Pakani.nl: Badpak frozen

Klachtnummer
# 104489
Gebruiker
Idv
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Badpak frozen 128 is besteld en betaald in Februari 2015. Inmiddle is het April 2015. En hebben ik het badpak nog steeds niet ontvangen. Bedrijf reageer niet op email. Neemt klacht niet in handeling.

De oplossing

Dat ik mijn geld retour krijg.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Pakani.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Pakani.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen