Klacht Pakani.nl: betaald niet geleverd

Leonie

Ik heb 3 paar kinderen schoenen voor mijn drieling gekocht op pakani.nl. Ik heb 80,92euro overgemaakt naar rekeningnummer: NL51INGB0006661353 tav SedNey.
Omdat ik geen bevestiging kreeg via de mail betreft deze bestelling heb ik na 4 dagen telefonisch contact gezocht met Pakani op telefoonnummer: 0103400266. Hier kreeg ik een jongens stem te horen die vertelde dat dit nummer nog niet in bereik was en dat ze alleen via de mail bereiken waren. Hierop gingen mijn alarmbellen rinkelen en ben gaan mailen. Nu 1,5 dag later nog geen reactie. Heb ook contact gezocht via facebook, Hier is mijn bericht wel bekeken maar ook hier blijft reactie uit!!
Na wat speur werk op internet blijk ik niet de enige te zijn met klachten over pakani. Ik hoop zelf dat ik het mis heb en dat deze meneer/mevrouw nog contact met mij opneemt anders ben ik genoodzaakt om aangifte te doen en meldingen te maken overal waar dit maar kan om dit soort praktijken te stoppen!!

graag levering van de goede kinderschoenen of terug storting van mijn geld..
Maar in eerste instantie heel graag contact!!

Wij vinden dat Pakani.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Pakani.nl?