Klacht Pakani.nl: onesie wordt niet geleverd!!

Klachtnummer
# 96549
Gebruiker
tollie
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Heb een panda onesie besteld, kreeg geen betaalbevestiging, besteloverzicht, levertijd.
Heb meerdere malen geprobeerd te bellen, maar telefoon werkt nog niet.
Mail gestuurd, kreeg netjes gelijk mail terug dat ze zodra ze in de gelegenheid zijn mij zouden terug mailen.
Ik kreeg s'avonds laat een mailtje terug dat ze normaal altijd mailtjes sturen bij betaling en bestelling en verzending, het zou een week gaan duren maar na andere halve week hoor je maar niets dus weer mail gestuurd en daar hoor je dan weer niets op.
Ik had duidelijk er in geschreven dat mijn dochter die onesie heel graag aan wil doen tijdens carnaval anders moet ik wat anders verzinnen.
Toch heel jammer dat zulke sites bestaan die je niet kan vertrouwen en hun afspraken niet nakomen. Ik hoop dat er nog een oplossing komt, want betaald is er al!!!

De oplossing

Ik wil NU of die panda onesie of mijn geld terug!!!!!!!!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Pakani.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Pakani.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen