Klacht Pakani.nl: oplichting webshop www.pakani.nl

Klachtnummer
# 144090
Gebruiker
Ramiro
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb op 6 december een kersttrui besteld en betaald bij Pakani.nl. Ik heb de trui nooit ontvangen. Ik heb geprobeerd contact te krijgen, maar ik krijg geen gehoor.
Klantenservice nummer is niet in gebruik. 010- 3400266 en krijg automatische berichten terug van info@pakani.nl(klantenservice).
Kom tot de conclusie dat ik ben opgelicht en heb aangifte gedaan.
De Ingbank mag het bedrag niet terugstorten, omdat ik niet heb betaald met creditcard.
website heeft geen keurmerk en kan op deze manier mensen blijven oplichten.
Pas als er meer mensen zijn die hetzelfde hebben meegemaakt kan het eventueel tot een mogelijk strafzaak komen. Kan heel lang duren vrees ik.

De oplossing

Geld terug

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Pakani.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Pakani.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen