Opgelost door Palmgadgets.nl: Bestelling wordt niet geleverd.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 544786
Gebruiker
J.J.L. van Kempen
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb op 17 juni 2 stuks Luxe Ecofonteins gekocht voor de prijs van
€ 49,90. Volgens de website zou de verzending binnen 3-7 werkdagen plaatsvinden. Op 1 juli heb ik een mail gestuurd met de vraagwaar mijn bestelling blijft. Volgens de track & trace is de bestelling 24 juni aangekomen op de luchthaven Nederland en op 27 juni afgeleverd aan de lokale koerier. Ik kreeg dezelfde dagnetjes bericht terug dat ik geduld moest hebben. Ik heb nu gezien dat bij DHL de zending op 21 juni is aangemeld maar nog niet is ontvangen. Ik heb vandaag 7 juni wederom een mail gestuurd maar deze keer wordt mijn mail niet beantwoord.

De oplossing

Mijn (betaalde) bestelling leveren zoals toegezegd is.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Palmgadgets.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
J.J.L. van Kempen
Datum
Uiteindelijke oplossing
Er is geen oplossing aangeboden. Ze bieden iedere keer excuses aan maar doen verder niets. Ze verwijzen voor afhandeling naar DHL maar DHL zegt dat het pakketje wel is aangemeld maar niet aangeleverd. Gisteren, zaterdag 17 juli een mail van DHL doorgestuurd naar Palmgadgets maar daar nog geen reactie op ontvangen. Ik wacht morgen nog af en zal proberen de koop te ontbinden en mijn betaling terug te vragen. Ben alleen bang dat ze hier ook niet op zullen reageren.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Palmgadgets.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen