Opgelost door Pampers: Plakrand Pampers scheurt af.

Beste medewerkers van Pampers,

Ik heb een zoontje van 8 maanden al 8 maanden gebruik ik ook de Pampers luiers. Eerst gebruikte ik de Baby dry luier helemaal geen klachten over. Sinds 2 maanden ben ik overgestapt naar Active fit luier omdat mijn kindje nogal actief is. De plakrand van deze luiers scheurt alleen steeds af en dit mag toch niet gebeuren voor een luier die gemiddeld 24 cent per stuk kost. Ik las dat ik niet de enige ben met deze klacht. Hieronder vermeld ik de productie code. Het zijn echter meerdere verpakkingen.

Ik vraag me dan ook af hoe we dit kunnen oplossen. Ik ben een alleenstaande moeder en heb het al niet breed toch wil ik me zoontje van de beste luiers voorzien en dan gebeurt dit. Ik hoor graag een oplossing.

Wij vinden dat Pampers hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Mariska1987
    Zeer goede service. Het bedrag word volledig vergoed en binnen 10 dagen op mijn rekening gestort. Nog dezelfde dag de klacht afgehandeld. Kan niets anders zeggen dan zeer tevreden over de afhandeling van mijn klacht.

Mariska1987

Ook een klacht indienen over ?