Klacht Panasonic Nederland: 4k led tv van bijna 4 jaar oud van een gerenommeerde merk, heeft het begeven.

Klachtnummer
# 356432
Gebruiker
A. Uzun
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Mijn 4k led tv (Panasonic TX-48AX630E) van bijna 4 (Gekocht op 20-4-2015 bij PIXMANIA.COM) jaar oud heeft het begeven, zonder enig reden. Vanochtend deed de tv het nog. Tv niet meer ingeschakeld en zoals altijd op standby modus gezet. 'S avonds kreeg ik de de problemen. Er brandt continu om de 4 seconden rood led indicator lampje. Heb de instructies gevolgd op de website van Panasonic om de tv 30 minuten spanningsloos te zetten en weer in te schakelen. En ook de harde reset geprobeerd waar ik op internet heb gevonden hoe te resetten, maar allemaal zonder positief resultaat. Vindt wel erg snel dat zo'n tv van bijna 4 jaar oud, het begeeft bij normaal gebruik. Garantie van 2 jaar voorbij. Maar je hebt nog steeds de wettelijke garantie buiten de garantie. Een tv van deze merk en type zou minstens 6 jaar mee moeten gaan, aldus de informatie die ik heb opgezocht op de website van Consuwijzer. De webshop die ik destijds de tv gekocht had, is failliet. En de servicepartner van Panasonic geeft bij voorbaat al aan op hun website dat er kosten in rekening gebracht gaat worden, mocht je de dienst gebruik wilt maken, indien je product buiten de garantietermijn van 2 jaar is verlopen. De informatie die ik heb opgezocht over de wettelijke garantie op een deugdelijke product is niet verbonden aan een standaard termijn van 2 jaar. Naar ratio wordt de kosten naar verhouding mogelijkerwijs gedeels of wellicht kosteloos hersteld, naarmate de ouderdom van de product.

Gewenste oplossing

Ik wil.een deugdelijke product en de wens is op kosteloze herstel.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Panasonic Nederland hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Panasonic Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen