Wij vinden dat Panasonic Nederland hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Panasonic Nederland: Geen Cash Back korting van 75 euro gekregen terwijl Panasonic hier reclame voor maakt!
Details
Klacht
Goedemorgen op 12 december 2022 via Bolcom een Panasonic grill magnetron gekocht de NN-C588LBEPG. Via Panasonic was er via een Cash Back actie een teruggaaf van 75 euro.Wij hadden bij bij aankomst de magnetron uitgepakt en de doos in de papierbak gedaan omdat deze werd leeggemaakt.
Daarna het formulier gaan invullen voor de korting. Wat bleek tijdens het invullen er moesten gegevens vermeld worden die op de doos stonden en die was net leeggemaakt.
Heel vervelend en ik heb direct de klantenservice van Panasonic gemaild. Dat was de verkeerde afdeling en daarna weer naar twee anderenafdelingenngemaild die ik doorkreeg van de klantenservice.
Uiteindelijk kreeg ik weer hetzelfde formulier toegestuurd om in te vullen zoals op de site stond. Dit betekent dat er niet gelezen wordt want dat kon ik niet volledig invullen want de doos was weg wat ik meerdere malen heb geschreven.
Het is zeer triest dat je telkens van het kastje naar de muur gestuurd wordt en geen oplossing krijgt. Ik heb de rekening, het apparaat met alle informatie dus wat is het probleem om de korting te geven waar wij bij aankoop rekening mee hadden gehouden.
Gewenste oplossing
Dat ze aan mij de gegevens vragen van het apparaat zodat ik kan aantonen dat ik voldoe aan de aankoop en dat ik dus het apparaat heb gekocht en betaald waar de Cash Back korting voor gold!- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.